mikenomad: Jag har släppt allt. Har varken hängslen eller livrem längre. Snacka om vågad.
Inlägg: 1156356
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Stor besvikelse att Lehtonen lämnar. Kanske inte var så smart att värva Granath ändå... Man visste ju tydligen att Lehtonen skulle dra när Granath ritade på. Skulle ha fixat två etablerade istället för en kass och en "superstjärna". Lepistö är inte i närheten av så bra som Lehtonen, tyvärr.