RocknRolf2: Jag tar hellre en dyr back med star quality än att låter t ex en av Moe/Erixon petas till förmån för någon Pierre Hedin eller liknande.
Inlägg: 1156367
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Frella: Vem har sagt att dem skulle behöva petas för att man tar in två bra elitseriespelare istället för en stjärna och en sopa?