Bara att hoppas att kolan blir en ny svensk landslagsback och att vi lyckas värva Lepistö eller Salmela då, för en toppback till måste vi nog ha.
Inlägg: 1156375
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Arlbrandt klar för Luleå. Duon från VIK går alltså till LIF liksom Abbotts.
Nu väntar dom väl på Jonte bara?
Nu väntar dom väl på Jonte bara?