1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1156621

Sv: Silly Season 09/10
Snackade med Sundh lite idag då han tittade in på restaurangen. Som jag förstod det hade han hellre spelat kvar i Timrå, men han kände det som att Linkan inte var speciellt intresserad.

Synd. Det fanns gott om potential i den spelaren.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10

Lill-strimma:
Personligen känner jag att den nya Timråorganisationen uppträder mer proffsigt i och med att man inte på Nubben-maner pratar brevid mun med journalister.

Som jag mer och mer börjar tror var i syfte att marknadsföra sin egen person.

Ett bevis på detta är frustrationen här på HS :))

Perk:
Hade Sundh visat lite mer av sin omtalade potential hade han säkert fått vara kvar. Men det gäller ju att leverera åxå.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.