RTS: Nä, det är det som är problemet med dig och några till. Ni tror ingenting, ni vet att det blir skit med Linkan och att arslet var Gud.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1156636
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Skulle säga så här istället, Vi vet ingenting men vi tror att Nubben var kung.