Anonymous: Vett och etikett har aldrig varit min grej.
Inlägg: 1156813
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba:
Vett o etikett..??
Absolut inte din grej...Skulle du göra såna saker skulle man bli sur...
Var dig själv i alla lägen...Man läser denna sida varje dag och du är en behållningen tillsammans med få..
Vett o etikett..??
Absolut inte din grej...Skulle du göra såna saker skulle man bli sur...
Var dig själv i alla lägen...Man läser denna sida varje dag och du är en behållningen tillsammans med få..