mikenomad: "Idiotförklarade", inte "idiotförklade"! :-) (Kan vi lägga av med smileysarna nu?)
Inlägg: 1157282
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Btw....jag samlar inlägg nu. Om det var nån som undrade så kan jag bespara dessa en bubbla eller två....