Inlägg: 1157381
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Skulle iaf göra chansen större att det blir Timrå - Modo i en SM final :D
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Cartman:
Du skall nog först och främst se uttalandet som ett "verktyg" i en uppseglande konflikt om pengarna i TV-avtalet.
Är det klart eller är det bara spekulationer?