Et tu Brute: Jo, det låter inte alls otroligt. Fast vågar de löpa linan ut ?
Inlägg: 1157387
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
JD:
Det tror jag inte. Det är ett höftskott för att kunna omförhandla TV-avtalet. Fast nu verkar det ändå som det finns en majoritet för det TV-avtal som redan klubbats igenom. Så visst är det upplagt för konflikt.