Hahl Bundy: Allt går åt helvete, vi lever i den yttersta av tider. Pengarna håller på att ta slut i hela världen, pesten visar sitt fula tryne, Timrå får inga nyförvärv och elitserien är på väg att utplånas.....
Inlägg: 1157472
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
mikenomad: Kvar står du o jag. Starkare än nånsin. Ikaros i dess prakt.
Upp med hakan! Det värsta återstår!
Upp med hakan! Det värsta återstår!
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Jimmy är bara för skön ibland.
"Ett lag med sin hemmahall i Sörberge gör smartast i att stanna i en svensk liga. Därför vill man nu “värna om Elitserien”."
I övrigt - som vanligt - en intressant blogg från Hamrin.
![]()