Nog för att målet var att vi skulle bli ett topp-4 lag men att det skulle ske så här var lite oväntat.
Inlägg: 1157581
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Simmalugnt: Tror inte det blir någon KHL fusion. En europeisk liga möjligen, är alltför stora ekonomiska och kulturella skillnader mellan västeuropa och Ryssland..