Simmalugnt: Tror inte det blir någon KHL fusion. En europeisk liga möjligen, är alltför stora ekonomiska och kulturella skillnader mellan västeuropa och Ryssland..
Inlägg: 1157621
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Vad fansen verkar tycka, tycks vara solklart - de flesta vill ha kvar elitserien. Men vad tycker spelarna egentligen? Undra om t.ex. Sanny visste om FBK´s planer? Kan detta ha varit en anledning till att han skrev på där? Tror inte på Olso-teorin riktigt.