Per Leding åter i HV - 6 års kontrakt!
Inlägg: 1157585
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mathias: 6 år för Per Ledin är inte dåligt.
Nej jag tror nog att Sundh kommer få det tufft i HV71 konkurrensen är stentuff
Första femman
Voutilainen - Davidsson - Törnberg
Melin - Beech - Laine
Lindström - Falk - Ledin
Ullström - Örnerud - Sundh/Persson
Sedan ska väll även Tedenby in i detta lag.
Nej Sundh tror jag kan får det tufft i HV71 risk för utlåning.
Han kommer knappast att platsa i de tre första formationerna!
Nej jag tror nog att Sundh kommer få det tufft i HV71 konkurrensen är stentuff
Första femman
Voutilainen - Davidsson - Törnberg
Melin - Beech - Laine
Lindström - Falk - Ledin
Ullström - Örnerud - Sundh/Persson
Sedan ska väll även Tedenby in i detta lag.
Nej Sundh tror jag kan får det tufft i HV71 risk för utlåning.
Han kommer knappast att platsa i de tre första formationerna!
Sv: Apropå nånting...
Mathias: Per Ledin Lance Ward och Oscar Sundh, måste ju bland elitseriens grisigaste kedja hua grattis hv