1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1157595

Sv: Apropå nånting...
Mathias: Fan, börjar bli lite mkt värvningar överallt utom hos Timrå nu :(

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
"Valet föll för Småland och en återkomst till klubben där han spelade innan han blev NHL-proffs och där han tog sitt andra SM-guld förra våren. "




hahahahahaha, vadå NHL-proffs? 2matcher i NHL noll poäng xD Tror jag dör!

Btw, HV får nu tillbaka sitt SM-guld lag, blir nog final även iår! dom fortsätter sattsa på hårt arbetende spelare som inte tvekar att spela fult.

Sv: Apropå nånting...
Så ligger NK på 10 plats i Vms poängliga

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.