Inlägg: 1157637
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jag tror att Lotvonen är en väldigt trevlig människa, tyvärr är det inte egenskaper som gör honom till en defensivt skicklig back....
Först rankas Ledin som NHl-proffs, och nu är Lotvonen defensivt skicklig? Finns det inga krav numera? Lotovnen är ett skämt på alla sätt och vis, att dte en finns en dragkamp om honom är otroligt!