Inlägg: 1157797
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
lungan: Kul att höra Challe igår .han hade hört med Vandell om Matt Niskanen i USA ,vad det var för spelare
Sv: Silly Season 09/10
lungan:
Enligt en viss medlem på detta forum är han redan klar.
"Vi avvaktar" ;-)
Enligt en viss medlem på detta forum är han redan klar.
"Vi avvaktar" ;-)
Han är alldelles för bra för att spela i svenska Elitserien.
Nej i och med hans succé i VM, är det bara att glömma denna värvning!