Snoop: Snälla SAIK ta Lotvonen! I mina värsta drömmar så signar Lotvonen ett långtidskontrakt med Timrå.... en mkt dålig hockeyspelare
Inlägg: 1157878
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
ITK: Fattar inte vad alla har emot Lotvonen. Inte en super star precis, men inte heller värdelös tycker jag. En hyfsad utfyllnadsspelare, men han var kanske för dyr? Spontant mycket kverulanta keruber här!!!