ITK: Fattar inte vad alla har emot Lotvonen. Inte en super star precis, men inte heller värdelös tycker jag. En hyfsad utfyllnadsspelare, men han var kanske för dyr? Spontant mycket kverulanta keruber här!!!
Inlägg: 1157942
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kempe: Spontant var Lotvonen under sina år i TIK inte lyckad. I förhållande till sin lön var han en flopp.
Sv: Silly Season 09/10
Kempe: Folk har ett enormt behov va att klaga för att få sina värdelösa liv att framstå som bättre...