Inlägg: 1158052
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Laken: Jag tror att det kan vara så att han har ett Timråhjärta, att det är anledningen. Han har hela sitt liv drömt om att få spela i det rödvita gänget från en norrförort till metropolen Sundsvall, laget med de stolta traditionerna. Att få trampa klassisk, helig hockeymark. Ja, denna längtan brinner så starkt i honom att han i stort sett skulle kunna betala för att få spela här. Det är vad jag tror...
Undrar om alla verkligen förstår vilken klass- och kvalitetsspelare det är?
Men frågan är, varför skulle han välja att gå till Timrå IK? Lag i både NHL och KHL lär väl vara intresserade, dessutom lag i SM-Liiga. Han lär ju sänka sin
lör många gånger om, ifall han skule gå till Timrå IK.
Så min fråga är, varför?
P.S. Sluta spela på bra i VM, Niko Kapanen! ;-) D.S.