250kg kärlek: Jag står över idag också.
Inlägg: 1158143
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RTS: Jag tror hela spelet kring Kapanen är som poker. Det mörkas så in i bänken. Jag tror också fortfarande, trots Söderberghs artikel, att N.K spelar i Timrå.