Inlägg: 1158148
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Fan också jag trodde han var en sån som vill stadga sig nu i slutet av karriären och kanske inte trivdes i Ryssland..
Nu känns det i varje fall kört..
Nu känns det i varje fall kört..
Men det ska bli spännande att se huruvida ryktena som har florerat ett bra tag här inne stämmer om NK. Är han, eller är han inte, muntligt överense med Timrå?
I dagbladet stod det ju också att Kontiola fortfarande är huvudspåret. Får vi honom kommer jag inte heller misstycka. Smäller givetvis inte lika högt som NK men den värvningen känns mer realistisk för oss i Timrå.