Inlägg: 1158151
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Håller med dig, någon av dessa två skulle var en högvinst. Hur som helst så slår båda dessa Hahl på fingret så det räcker.
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Får vi bara någon som är lika bra som Hahl så är jag nöjd, oavsett vad som står på ryggen.
Äh, det sista som överger en är hoppet. Jag hoppas att vi får se NK ta första tekningen i Eon nästa säsong. Men står det Kontiola på ryggen kommer jag inte heller att gräva ner mig allt för mycket.
Får vi nån av dom två så blir jag nöjd.