Skarin: Ja, man får väl hoppas att dom har gjort sitt arbete ordentligt med Kontiola då. Annars börjar det kännas lite tveksamt... Man får hoppas att Kapanen aldrig var något huvudspår utan en chansning som man hade på sidan om Kontiola.
Om vi inte får in Kontiola blir det jävligt spännande att se vad som kan vaskas fram. Det känns lite halvpanik just nu. Eller har man kanske tänkt att Sonnenberg ska lira andra, Karlsson första, Samuelsson tredje och Lander fjärde? Spännande centeruppsättning isf :/
Näe, det var väl inte oväntat att det inte skulle bli nått med NK. Frågan är om det ens fanns ett muntligt avtal mellan parterna eller om det bara är rykten. Som sagt, det behövs nått ordentligt i centerväg just nu för att man ska känna ett lugn...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om vi inte får in Kontiola blir det jävligt spännande att se vad som kan vaskas fram. Det känns lite halvpanik just nu. Eller har man kanske tänkt att Sonnenberg ska lira andra, Karlsson första, Samuelsson tredje och Lander fjärde? Spännande centeruppsättning isf :/
Näe, det var väl inte oväntat att det inte skulle bli nått med NK. Frågan är om det ens fanns ett muntligt avtal mellan parterna eller om det bara är rykten. Som sagt, det behövs nått ordentligt i centerväg just nu för att man ska känna ett lugn...