Snoop: Nåja. Inte vassaste källan.
Inlägg: 1158395
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
El Maco: Här kommer AB o säger samma sak om att Lehtonen är klar för 1 år.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/internationellt/hockeyvm2009/article5058469.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/internationellt/hockeyvm2009/article5058469.ab
Sv: Silly Season 09/10
El Maco: Han brukar väl ha bra källor har jag för mig, men man kan konstatera att de är inte lätt att vara Timråsupporter de blir mycket lidande alltså :P Vi får bra spelare till oss men kan ha dom kvar högst 2 år sen går de till motståndarna o de känns tungt som sjutton.