Djupt tragiskt att Lehtonen ska hamna i Köplunda... men de va väl inte oväntat. Arslet har ju en tendens att försöka ta allt som blir bra i Timrå. Gör ju att man hatar de laget ännu mer bara. Hoppas han tappar skenan varje match där nere.
Inlägg: 1158423
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
TRL: ha ha ha ha ja då skulle jag grina av skratt om han tappade den varje match :D