1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158481

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
mikenomad: Hoppas att han startar en blogg!

Svarskommentarer

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
KniveN: Ja, informativa bloggar är alltid välkomna. Särskilt av personer som keni, som uppenbarligen sitter på en hel massa het insiderinfo. Hahl Bundy: Ibland behöver man ett brejk. Jag funderar på att ta mitt snart. Tror både jag och den här sidan skulle må bra av det...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.