1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158484

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
KniveN: Ja, informativa bloggar är alltid välkomna. Särskilt av personer som keni, som uppenbarligen sitter på en hel massa het insiderinfo. Hahl Bundy: Ibland behöver man ett brejk. Jag funderar på att ta mitt snart. Tror både jag och den här sidan skulle må bra av det...

Svarskommentarer

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
mikenomad: Ja, själv gjorde jag ett minibrejk o mådde bra av det.
Nu ska jag snart ta ett Lååååååååååångt brejk o kanske komma tillbaka.
Har inte bestämt mig än.

Först ska jag nå 30 000 besökare. Det är bara mindre än 700 dit.
Sen får vi se vad som händer.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.