Hahl Bundy: Man måste hylla Nubben att han fånga upp så många spelare till Frölunda ,att den del heter Hahl ,Lehtonen,mm,mm spelar ingen roll,det är bara två spelare som har spelat hos oss . sen år 2000, alla vill väll ha en stor lön,dom var väll värvad på samma sätt till oss. En gång i tiden hade vi också ett STORlag på gång,men den tiden är nog förbi Nu kan Linkan och Robban, Challe ,bygga ett lag efter sitt huvud,det kan bli ett Jäkla bra lag,tror inte dom är född i farstun. Kolla MoDo ett bra lag med många bra spelare på pappret.......vad blev det?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En gång i tiden hade vi också ett STORlag på gång,men den tiden är nog förbi
Nu kan Linkan och Robban, Challe ,bygga ett lag efter sitt huvud,det kan bli ett Jäkla bra lag,tror inte dom är född i farstun.
Kolla MoDo ett bra lag med många bra spelare på pappret.......vad blev det?