gud: Modo skulle också ta sm-guld föregående sässong,,,så bässt att lyssna på en mästare hur man bygger ett lag;)
Inlägg: 1158594
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Harryhaffa:
De närmaste dövikslaget kommer ett sm-guld är i banjolir..
Och det lär dom ta hem skiten dom närmaste 30 åren..
De närmaste dövikslaget kommer ett sm-guld är i banjolir..
Och det lär dom ta hem skiten dom närmaste 30 åren..