Inlägg: 1158696
Svarskommentarer
Sv: VM 2009
Ang att vi möter Tjeckien på Torsdag kunde jag inte låta bli att kolla lite vilka spelare man har i truppen som Timrå kan vara intresserade av.
Linkan har själv sagt att många av de spelare han kollar på nu är KHL/NHL aktuella...
Ett riktigt bra backförvärv
Karel Rachunek - Offensiv världsback som håller hög klass, håll ett ögapå honom, KHL o NHL aktuell..
www.eliteprospects.com/player.php?player=9629
Två meriterade centrar
Petr Cajanek - Klasscenter, kanske inte så billig men får vi han har vi en suverän förstacenter, lär dock bli KHL minst ett år till , men hoppas gör jag i varje fall
Josef Vasicek - Riktigt bra center med åldern inne, stor chans att det blir NHL..
Linkan har själv sagt att många av de spelare han kollar på nu är KHL/NHL aktuella...
Ett riktigt bra backförvärv
Karel Rachunek - Offensiv världsback som håller hög klass, håll ett ögapå honom, KHL o NHL aktuell..
www.eliteprospects.com/player.php?player=9629
Två meriterade centrar
Petr Cajanek - Klasscenter, kanske inte så billig men får vi han har vi en suverän förstacenter, lär dock bli KHL minst ett år till , men hoppas gör jag i varje fall
Josef Vasicek - Riktigt bra center med åldern inne, stor chans att det blir NHL..
Kvartsfinaler borde vara onsdag och torsdag semi på lördag , brons och finalmatch på måndag.
Nu avgörs ju mycket av vilka som får tidiga och sena matchen , och därmed mer/mindre vila.
Dessutom ska Viasat lägga sig i eftersom (hemska tanke) fotboll och hockey sändningarna kan krocka , vilken katastrof (ironi)