Per HApps: Visst är det så, En intressant artiklel av Sjöberg, som vanligt. Hoppas dock man snart kan läsa något possitivt ang Timrå, ekonomi, Nyförvärv.
Nu får vi hoppas Söderberg kommer med något Intressant snart, för de artiklar/nyheter han skriver brukar var riktigt läsvärda och högklassiga.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Per HApps: Visst är det så, En intressant artiklel av Sjöberg, som vanligt. Hoppas dock man snart kan läsa något possitivt ang Timrå, ekonomi, Nyförvärv.
Nu får vi hoppas Söderberg kommer med något Intressant snart, för de artiklar/nyheter han skriver brukar var riktigt läsvärda och högklassiga.