Inlägg: 1159347
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Nä...kanske inte så jättehäftigt när allt kommer omkring. Men man kan väl iaf konstatera att de täckt upp spelarförlusterna rätt bra. Bara att hoppas att även vi kan säga det framöver september även om killar som Pyörälä och Lehtonen är svåra att ersätta. Nå, ett par yttrar, en klassback och så Krog som Den Store Centern (HB och en del andra här har ju gått i god för att han är en riktigt fet värvning ändå trots mina tvivel) så kanske det inte blir ättestupan ändå....
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Nä det har du rätt i.
Jag visste inte att det var klart att Bartecko o Miettinen lämnar.
Följer väl inte Lule så noga direkt.
Jag visste inte att det var klart att Bartecko o Miettinen lämnar.
Följer väl inte Lule så noga direkt.
De har värvat Fransson, Robn J, Abbotts, Jonte, Arlbrandt och Olausson.
Så häftigt är det väl inte, eller?