1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1159347

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Luleå har tappat Jaroslav Obsut, Lubos Bartecko, Tommi Miettinen, Johan Harju och Linus Omark.

De har värvat Fransson, Robn J, Abbotts, Jonte, Arlbrandt och Olausson.

Så häftigt är det väl inte, eller?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Nä...kanske inte så jättehäftigt när allt kommer omkring. Men man kan väl iaf konstatera att de täckt upp spelarförlusterna rätt bra. Bara att hoppas att även vi kan säga det framöver september även om killar som Pyörälä och Lehtonen är svåra att ersätta. Nå, ett par yttrar, en klassback och så Krog som Den Store Centern (HB och en del andra här har ju gått i god för att han är en riktigt fet värvning ändå trots mina tvivel) så kanske det inte blir ättestupan ändå....

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Nä det har du rätt i.
Jag visste inte att det var klart att Bartecko o Miettinen lämnar.
Följer väl inte Lule så noga direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.