Inlägg: 1159356
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Nog för att det alltid är kul att läsa om TIK men vad tjänar en sån artikel till egentligen? Linkan känns precis som Hagblom som en expert på att fylla helsidor med floskler där han egentligen inte sagt någonting.
Bara avvakta och se vad som händer närmaste två-tre veckorna. VM tar slut i helgen och AHL är snart färdigspelat och i NHL kommer endast fyra lag återstå nästa vecka.
Bara avvakta och se vad som händer närmaste två-tre veckorna. VM tar slut i helgen och AHL är snart färdigspelat och i NHL kommer endast fyra lag återstå nästa vecka.
Visst fan ska väl både Pyrret och Tenkrat ersättas med två riktigt bra yttrar??
Som jag förstått det så ska man ersätta Pyrret med en center men jag vill nog se tre klasspelare på forwardsfronten, två yttrar minst en rightare och sedan en riktigt bra center..