Inlägg: 1159371
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Luleå har ett riktigt intressant lag, om Abbotts kan fortsätta som dom gjort blir de ju riktigt bra och ifall Jonte blir Jonte blir han riktigt bra, men Omark och Harju går inte att ersätta så lätt, dom var överlägsna i år.
Målvakt:
Mattias Modig
Förstafemman?
Jan Sandström, Robin Jonsson-Cam Abbott, Chris Abbott, Mats Lavander.
Andrafemman?
Johan Fransson, Pierre Johnsson- Pär Arlbrandt, Niklas Olausson, Jonte Hedström.
Tredjefemman?
Kristofer Berglund, Johan Ejdepalm-Anders Burström, Martin Chabada, Thomas Raffl.
Fjärdefemman?
Robin Olsson, Fredrik Stryman-Robin Lindqvist, Emil Lundberg, Mikael Lidhammar.
Inte skrämmer det mig direkt.