Inlägg: 1159401
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kongo: Äh trams.
Det ska vara som i NHL med lättklädda kvinnor som skrapar isen istället. Det är kultur det!
Det ska vara som i NHL med lättklädda kvinnor som skrapar isen istället. Det är kultur det!
Fotbollsinklivning till en klassisk hymn har jag förespråkat länge.
Betänk hur stort och omtalat (varumärke!) och stämningshöjande Liverpools "You'll never walk alone" är.