Inlägg: 1159416
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Dom får se ut hur dom vill kvinnorna, så länge vi har Mats Hamrin som sköter de där sysslorna så trivs jag.
Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Men,,,dom har väl kunnat kosstat på damen ett par nyare skridskor iaf:)
Det ska vara som i NHL med lättklädda kvinnor som skrapar isen istället. Det är kultur det!