1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1159539

Sv: Silly Season 09/10

Tråkig VM SEMI. Kanada helt enkelt för bra.

När man ser matcher mot ett sådant motstånd är det lätta att se vilka "framförallt" backar som håller NHL klass. Jonny O och Kenny J totalt överlägset bäst, medan M Johansson blir alldeles för omständig. Även Tärnström hade en mindre lyckad afton.

Johansson som tillsammans med Kenny varit bäst fram till finalmatchen hamnar ofta i tidsnöd. Man förstår varför han hade det svårt i NHL när man ser en sådan match som igår.

Kenny Jönsson förmodligen en av de absolut bästa backarna vi någonsin haft. Klarar av all typ av spel.

Marcus Nilsson var en possitiv överraskning i detta VM.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.