Inlägg: 1159602
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: "Sen en sak till, skule vara bra om ST intevjuade Linkan där han kunde klargöra att Samme inte komer spela med TIK nästa år"
mailto: [email protected]
mailto: [email protected]
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Vi kanske ska vara tacksamma om vi Överhuvudtaget får Krog. Det är inte säkert att vi får nån klasslirare alls. Så illa kan det vara.
Så börja gråt.
Så börja gråt.
Sen en sak till, skule vara bra om ST intevjuade Linkan där han kunde klargöra att Samme inte komer spela med TIK nästa år, det är någon fjolla här inne som startade det ryktet när han såg att Nyge var på väg till Chicago..
Även Silly tråden bör ha rimliga gränser ..
Då tror jag att två spelare vid namn Corso och Leino är två som med mycket större möljighet är två av de spelare Linkan tittar på trots att det inte stått nånting i tidning om att har de på sin ``LISTA``