Inlägg: 1159934
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Kul att läsa. Påminner inte så lite om fjolåret. Men då blev det ju också rätt bra. Då saknades centrar o backar. Har en känsla av att de berörda, visa av erfarenhet, har tagit lite lärdom.
Kerstin_k: haha japp, och alla är lika övertygande xD