Inlägg: 1160005
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
lungan: Finns många ödmjuka kvar....Åkerlund, Axelsson, Lander, Pärssinen etc!
"Nej jag tror att Challe nästa säsong kommer ha en mer lämpad trupp för sin tränarkaraktär att arbeta med!"
Tror exakt likadant! Challe hade Kentas trupp första året och halv sin trupp detta år, Nu bygger dom laget helt kring challes tänk.
PS, Ni får inte missförstå mig att jag inte gillar challe, Är mer irriterad på alla rykten om att challe "skrämmer" iväg alla spelare.....
"Nej jag tror att Challe nästa säsong kommer ha en mer lämpad trupp för sin tränarkaraktär att arbeta med!"
Tror exakt likadant! Challe hade Kentas trupp första året och halv sin trupp detta år, Nu bygger dom laget helt kring challes tänk.
PS, Ni får inte missförstå mig att jag inte gillar challe, Är mer irriterad på alla rykten om att challe "skrämmer" iväg alla spelare.....
Sv: Silly Season 09/10
lungan: Sundh är inte medie van i alla fall, han är verkligen obekväm som intervjuobjekt!
Sundh verkar som en mycket ödmjuk kille,
Kan det vara så att de ödmjuka spelarna försvinner???
Lill-Kenta = Ödmjukhet
Challe = Allt förutom Ödmjuk!
Sundh verkar som en mycket ödmjuk kille,
Kan det vara så att de ödmjuka spelarna försvinner???
Lill-Kenta = Ödmjukhet
Challe = Allt förutom Ödmjuk!
PS. Brynäs trupp är nu spikad
2målvakter
7backar
13 forwards
Min personliga åsikt är att Timrås trupp bör bli bättre!