mikenomad: Alla som sticker från timrå verkar ha något emot Challe......Är det någon dum idiot som gillar ykten, lr är challe jävligt speciell?
Inlägg: 1159992
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Challe tror jag har en vinnar attityd som inte riktigt går hem hos alla, jag gillar det. Det sätter press på spelare, de som inte klarar av pressen får helt enkelt gå. Nej jag tror att Challe nästa säsong kommer ha en mer lämpad trupp för sin tränarkaraktär att arbeta med!
PS. Brynäs trupp är nu spikad
2målvakter
7backar
13 forwards
Min personliga åsikt är att Timrås trupp bör bli bättre!
PS. Brynäs trupp är nu spikad
2målvakter
7backar
13 forwards
Min personliga åsikt är att Timrås trupp bör bli bättre!