Poffa: Jag vill att Petr Cajanek blir vår nya center :D
Inlägg: 1160046
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Jag vill också se han i Timrå, jag har en känsla att Linkan har ett halvt öga på honom...