Jag säger absolut ja till Obsut. Har dock en stark känsla att han kommer välja ett annat lag.
Bartecko vill jag inte ha. Han är ingen renodlad center och när det dessutom ser ut att bli Sonnenberg på en centerplats så känns Bartecko ännu mer avlägsen.
För mig känns det lite av en skandal att man förmodligen kommer använda Sonnie som center. Det borde gå att locka hit något intressant. Det måste finnas pengar till det. Till att börja med väljer jag mycket hellre Micke Lind än Sonnie.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bartecko vill jag inte ha. Han är ingen renodlad center och när det dessutom ser ut att bli Sonnenberg på en centerplats så känns Bartecko ännu mer avlägsen.
För mig känns det lite av en skandal att man förmodligen kommer använda Sonnie som center. Det borde gå att locka hit något intressant. Det måste finnas pengar till det. Till att börja med väljer jag mycket hellre Micke Lind än Sonnie.