Pätr: Har du inte lärt dig att effektsökeri är ett sätt för tidningarna att sälja lösnummer, och att Sportbladet gjort såna där "just-för-tillfället rankingar" flera år i rad. Men alltid retar det någon, tänker de.
Exakt samma fenomen som att Ros bloggande retar gallfeber på många som känner sig manade att gå in på bloggen och skriva något surt, precis den effekt som eftersträvas.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Exakt samma fenomen som att Ros bloggande retar gallfeber på många som känner sig manade att gå in på bloggen och skriva något surt, precis den effekt som eftersträvas.