dr-nix: Nä, man bara tappar dom....
Inlägg: 1160708
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba: Men då ser det ju lite positivt ut inför säsongen 10-11 då....vi lär inte tappa några storstjärnor då...