73Sjöbba: Men då ser det ju lite positivt ut inför säsongen 10-11 då....vi lär inte tappa några storstjärnor då...
Inlägg: 1160710
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: haha, det är lungt. Vi kommer nog skapa nya stjärnor som vi kan tappa :P