Inlägg: 1161161
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Detta står i sportbloggen i TÅ:
"En sak är dock klar: Luleåstjärnan Jaroslav Obsut kommer inte att spela med Modo Hockey den här säsongen.
- Nej, han har signat med en annan klubb, men jag vet inte vilken, säger Andersson.
Enligt uppgifter till Sportbloggen blir Obsuts nya adress Timrå."
"En sak är dock klar: Luleåstjärnan Jaroslav Obsut kommer inte att spela med Modo Hockey den här säsongen.
- Nej, han har signat med en annan klubb, men jag vet inte vilken, säger Andersson.
Enligt uppgifter till Sportbloggen blir Obsuts nya adress Timrå."
Vad är det man säger "Skynda o fynda"? Det som blir kvar är väl skräpet.