Inlägg: 1161187
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
ersson: Den blir skaplig iaf ;-)
Bra:
Eric Moe
Sebastian Erixon
Mattias Karlsson
Pär Styf
Jaroslav Obsut
Duger:
Tomas Skogs (kan bli bra)
Utvecklas:
Fredrik Sonntag
Elias Granath
Vi får 4 stabila (Erixon?) Backar och Skogs måste bara bli bättre sedan har vi Sonntag och Granath där Timrå hoppas att någon ska kunna ta ett eller två steg till (:
Sett till förra säsongen är det riktigt bra då såg det ut såhär (innan säsongen starta precis som nu):
Bra
Mikko Lehtonen
Pär Styf
Tomas Skogs (ja man trodde han skulle vara bra)
Duger:
Robin Jonsson
Kimmo Lotvonen
Utvecklas:
Erik Moe
Sebastin Erixon
Dennis Persson
Alltså 3,2,3
Nu till säsong 09/10 är det 5,1,2
---------------------
Känns som att dom börjat i rätt rikting iår först målvakter sen backar och nu Centarar!
Bra:
Eric Moe
Sebastian Erixon
Mattias Karlsson
Pär Styf
Jaroslav Obsut
Duger:
Tomas Skogs (kan bli bra)
Utvecklas:
Fredrik Sonntag
Elias Granath
Vi får 4 stabila (Erixon?) Backar och Skogs måste bara bli bättre sedan har vi Sonntag och Granath där Timrå hoppas att någon ska kunna ta ett eller två steg till (:
Sett till förra säsongen är det riktigt bra då såg det ut såhär (innan säsongen starta precis som nu):
Bra
Mikko Lehtonen
Pär Styf
Tomas Skogs (ja man trodde han skulle vara bra)
Duger:
Robin Jonsson
Kimmo Lotvonen
Utvecklas:
Erik Moe
Sebastin Erixon
Dennis Persson
Alltså 3,2,3
Nu till säsong 09/10 är det 5,1,2
---------------------
Känns som att dom börjat i rätt rikting iår först målvakter sen backar och nu Centarar!
Kissar ner mig om Obsut går till Timrå.
Säger bara, inte dålig jävla backuppsättning vi får då!