mike66: Jo tanken var väl bara underlig på så vis att den bara dök upp när jag skulle till att sova, då blev man juh tvungen att fortsätta på tanken.
Man kan juh som sagt skicka inbjudan eller intresseförfrågan likt korpen gör. Kanske vi tar en avgift per lag som vill va med på nån hundring för hallhyra el dyl.
Det måste juh nödvändigtvis inte vara ES-Supporterklubbar, utan man kan juh tänka sig Timrå, Sundsvall, MoDO, Löven, Brynäs, SAIK typ, skulle kunna tänka mig att de närliggande iaf skulle vilja vara med, sen får det väl växa likt SCA Cupen =)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man kan juh som sagt skicka inbjudan eller intresseförfrågan likt korpen gör. Kanske vi tar en avgift per lag som vill va med på nån hundring för hallhyra el dyl.
Det måste juh nödvändigtvis inte vara ES-Supporterklubbar, utan man kan juh tänka sig Timrå, Sundsvall, MoDO, Löven, Brynäs, SAIK typ, skulle kunna tänka mig att de närliggande iaf skulle vilja vara med, sen får det väl växa likt SCA Cupen =)