Andersson: Det är lugnt, spelarna kommer. Alla vill till Timrå, och åka limousine....
Inlägg: 1161716
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja tänk att finåka förbi Domus och Torget . Då ångrar sig alla som inte valde Timrå IK